Любов до дітей, до своєї професії допомагають успішно здійснювати освітньо-виховний процес, забезпечувати повноцінний гармонійний розвиток особистості.
Мета методичної роботи ДНЗ – вивчення та розвиток педагогічної компетентності кожного вихователя; стимулювання їх творчого потенціалу.
Центром методичної роботи з педагогічними кадрами є методичний кабінет.
Основні завдання методичного кабінету:
- створення науково-методичних, організаційно-педагогічних умов дляреалізації творчого потенціалу та вдосконалення професійної майстерності педагогів;
- організація системи роботи, спрямованої на активізацію творчого потенціалу та збагачення досвіду педагогічних працівників;
- виявлення перспективного педагогічного досвіду та організація його вивчення, узагальнення та впровадження;
- впровадження в практику роботи дошкільного закладу інноваційних технологій та досягнень найкращого педагогічного досвіду;
- вивчення стану організації навчально-виховного процесу, умов забезпечення психологічного та фізичного здоров'я дошкільників, рівня їх життєвої компетентності;
- вивчення рівня знань, умінь і навичок дошкільників відповідно до державних стандартів, організації навчально-виховного процесу;
- інформування педагогів про нові нормативні документи в галузі дошкільної освіти, науково-методичні та навчальні фахові видання.
Структурна модель методичної роботи
вихователя-методиста
Немає коментарів:
Дописати коментар