Любов до дітей, до своєї професії допомагають успішно здійснювати освітньо-виховний процес, забезпечувати повноцінний гармонійний розвиток особистості.

 

Мета методичної роботи ДНЗ – вивчення та розвиток педагогічної компетентності кожного вихователя; стимулювання їх творчого потенціалу. 


Центром методичної роботи з педагогічними кадрами є методичний кабінет.

    Основні завдання методичного кабінету: 

- створення науково-методичних, організаційно-педагогічних умов дляреалізації творчого потенціалу та вдосконалення професійної майстерності педагогів;
 організація системи роботи, спрямованої на активізацію творчого потенціалу та збагачення досвіду педагогічних працівників; 
виявлення перспективного педагогічного досвіду та організація його вивчення, узагальнення та впровадження; 
впровадження в практику роботи дошкільного закладу інноваційних технологій та досягнень найкращого педагогічного досвіду; 
- вивчення стану організації навчально-виховного процесу, умов забезпечення психологічного та фізичного здоров'я дошкільників, рівня їх життєвої компетентності; 
- вивчення рівня знань, умінь і навичок дошкільників відповідно до державних стандартів, організації навчально-виховного процесу; 
- інформування педагогів про нові нормативні документи в галузі дошкільної освіти, науково-методичні та навчальні фахові видання.

Структурна модель методичної роботи
вихователя-методиста






Немає коментарів:

Дописати коментар